رئيس دانشگاه علوم پزشكي تبريز:خدمات ارائه شده مراكز درماني آذربايجان شرقي با نقطه مطلوب فاصله دارد - سعيد صادقيان
منبع : خبرگزاري فارس

متن شماره 133: رئيس دانشگاه علوم پزشكي تبريز:خدمات ارائه شده مراكز درماني آذربايجان شرقي با نقطه مطلوب فاصله داردبازدید کننده : 502 نفر

خبرگزاري فارس: رئيس دانشگاه علوم پزشكي تبريز گفت: ميزان رضايت‌مندي شهروندان از خدمات ارائه شده در بعضي از مراكز درماني با نقطه مطلوب فاصله دارد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمدعلي خليلي بعد از ظهر امروز در نخستين نشست مسئولان طرح تكريم از ارباب رجوع دانشگاه علوم پزشكي تبريز با اشاره به اهميت تكريم ارباب رجوع در نظام مقدس جمهوري اسلامي و تاكيدات مكرر رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و رياست محترم جمهوري اسلامي بر ضرورت مهرورزي نسبت به آحاد مختلف مردم و تكريم واقعي آنها در تمام مراكز اعم از اداري، درماني، آموزشي و بهداشتي خاطرنشان كرد: بايد متصديان طرح تكريم نه براي ارائه گزارش به مقامات مافوق بلكه خالصانه و براي كسب رضايت الهي خدمت به خلق خدا را سرلوحه امور خود قرار دهند و مراجعان به مراكز درماني را به بهترين وجهي تكريم كند.
وي در همين ارتباط اظهار داشت: مسئولان طرح تكريم براي درك خواسته‌هاي ارباب رجوع بايد خود را در موقعيت آنها قرار دهند تا بتوانند براي رفع خواسته‌ها و انتظارات آنها گام بردارند و به هيچ عنوان نبايد در كاري كه انجام مي‌دهند، قصور داشته باشند.
خليلي در ادامه صحبت‌هاي خود به وظيفه خطير مسئولان طرح تكريم واحدهاي تابعه دانشگاه و ثبت تمام مستندات و اقدامات انجام شده در راستاي تكريم از ارباب رجوع اشاره كرده و گفت: برخورد خوب با مردم اصلي‌ترين ماموريت و وظيفه ما را شامل مي‌شود و در صورتي كه برخورد ما با مراجعان خوب نباشد، ساير اقدامات ما نتيجه بخش نيست.
رئيس دانشگاه تبريز در ادامه با تصريح به اينكه با وجود تلاش‌هاي صورت گرفته، ميزان رضايتمندي شهروندان از خدمات ارائه شده در بعضي از مراكز درماني با نقطه مطلوب فاصله دارد، گفت: همه بايد تلاش كنيم تا با بالا بردن سطح خدمات ارائه شده، و بهبود روش‌ها و اصلاح نحوه برخورد با مردم، زمينه افزايش رضايت‌مندي آنها را از مراكز درماني بالا ببريم.
خليلي با سپاس از متصديان امر طرح تكريم در سطح دانشگاه علوم پزشكي تبريز و ضمن تقدير از غلامرضا دوست‌زاده در طول مدت تصدي مسئوليت طرح تكريم دانشگاه، صادق صادقي‌فر را به عنوان مسئول جديد واحد تكريم ارباب رجوع دانشگاه علوم پزشكي تبريز معرفي كردد.
حجت‌الاسلام سيد ضياءالدين عليانسب، معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي تبريز با موضوع طرح تكريم از ارباب رجوع در منظر آيات و روايات، غلامرضا دوست زاده، مدير روابط عمومي دانشگاه با موضوع آسيب‌شناسي بحث تكريم در دانشگاه‌ها، عزت‌الله سياستي، معاون روابط عمومي دانشگاه با موضوع چشم‌انداز آينده طرح تكريم در دانشگاه‌ها و صادق صادقي‌فر، مسئول جديد واحد تكريم دانشگاه با موضوع وظايف مسئولان طرح تكريم در مراكز ادرماني، شبكه‌ها و دانشكده‌ها به ايراد سخن و ارائه ديدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.
دانشگاه علوم پزشكي تبريز با در اختيار داشتن 12 مركز درماني، 18 شبكه بهداشتي و هفت دانشكده به عنوان يكي از بزرگ‌ترين مراكز آموزشي، درماني و تحقيقاتي كشور همه روزه پذيراي ده‌ها هزار نفر از شهروندان عزيز بوده و با توجه به حجم بالاي مراجعه كننده با تدبير رياست دانشگاه در تمام مراكز زيرپوشش آن واحد تكريم از ارباب رجوع به منظور نظارت بر نحوه عملكرد متصديان امر راه‌اندازي شده است.



محمدصادق نائبی(msnaebi )1388/10/1 - 06:12:26
به لحاظ اينكه مركز استان آذربايجان شرقي يك كلانشهر و شهري نسبتا توسعه يافته مي باشد، مسؤلان كشوري، كل استان را توسعه يافته محسوب مي كنند. در حالي كه شهرستانهاي تابعه آذربايجان شرقي از نظر امكانات با شهرستانهاي استانهاي توسعه نيافته همجوار تفاوتي ندارد.شايد هم از آنها محروم تر است. و به لحاظ جمعيت زياد تبريز، امكانات موجود در آن فقط براي ساكنان آن شهر جوابگو است و اين امكانات براي استفاده شهر تبريز و شهرستانهاي تابعه متناسب نيست .
مثلا مردم شهرستانهاي آذربايجان شرقي جهت ام آر آي به تبريز مراجعه مي كنند ولي اين مركز به علت وجود تعداد زيادي مريض در نوبت براي 20 روز بعد وقت مي دهد در حالي كه مركز ام آر آي زنجان در همان روز مراجعه يا حداكثر فرداي آن روز خدماتش را انجام مي دهد.


استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است.
درج مطالب نویسندگان به منزله تأیید آن نیست. 0s