خط کشی جاده ترانزیت مسیر میانه - رجعین و مسدود شدن یک ساعته جاده - طاهر نائبی
منبع : طاهر نائبی

متن شماره 57: خط کشی جاده ترانزیت مسیر میانه - رجعین و مسدود شدن یک ساعته جاده بازدید کننده : 1108 نفر

تصاویر زیر مربوط به ساعت 15 روز 05/04/90 جاده ی میانه - زنجان (15 کیلومتری) می باشد که به علت خط کشی جاده ، مسافرین به مدت یک ساعت در راه ماندند :

 

جاده میانه - زنجان قبل خط کشی و مسدود شدن

مسدود شدن جاده و استفاده ی ده ها مسافر از رشته کوه های قافلانکوه

صف انتظار خودرو های شخصی وباری برای تردد در جاده

هم فال و هم تماشای منظره ی قافلانکوه توسط مسافرین در راه مانده !

جلسه ی حل وفصل مسائل سیاسی - اجتماعی و اقتصادی بین المللی توسط مسافرین

مراحل آخر خط کشی جاده

اتمام خط کشی در کنار پل راه آهن ونزدیکی تونل شماره ی 5

 

نمای آخر از رشته کوه قافلانکوه + پل راه آهن + جاده ترانزیت (15کیلومتری میانه - زنجان)

ولی در ادامه حیفم آمد عکسهای مربوط به  طبیعت زیبای قافلانکوه ، قیزیل اوزن ، پل در حال مقاوم سازی راه آهن ،تونل قطار ، گردباد و... که گرفته بودم را با شما شریک نشوم ،امید که از این طبیعت بکر لذت برده و به نظاره بنشینید .

  

  

 

 



احمد قره داغی : 1390/4/6 - 22:44:42
هر موقعی که به کوه های قافلانکوه می رسیم چه از طریق جاده وچه از طریق قطار ، فقط بوی میانه است که حس می شود ، آن لحظه که بوی وطن می رسد با هیچ چیزی قابل عوض کردن نیست .
ممنون از عکسهاتان ، خاطرات برایم زنده شد .


پدرام نائبی(Hamshahri )1390/4/6 - 23:06:51
:
طاهیر عمی
گوزل میانامیزین اوجا داغلارین گوردوم و چونکی وطنیمنن آیری قالمی شام اورگیم نن آه چکدیم.
تبریزدن قافلانتی نین اتکینه جان چخ یولدی اما ساغ اول
کی اوجاقافلانتی نین گوزل اوزون بیزه گورسدون.
ساغ یاشا


در راه مانده : 1390/4/6 - 23:47:55
برای همچو منی که بیست وشش سال است در راه مانده وبسی در جا زده ام وبه قول یکی از دوستان سایت ،شاید هم هیچوقت به مقصد نرسم توقف یکی دو ساعته و در جاده ماندن جای تعجبی نداشت بلکه باعث شد امشب ودر شهری غریب ودور،خاطرات گچیلی داغی وقافلانتی داغی وقیز قالاسی وسینیخ کوپری وقدیم جادا و دروازه ی آذربایجان شهرمیانه یکباره زنده شوند .جدای از مشکلی که در تردد خودروها پیش آمده ،جناب آقای طاهرنایبی واقعا ثواب بردند واز هنر ارزشمند ثبت تصویروشکار لحظه های گذراشان تقدیری کلامی می نمایم.موفق باشند.


بشیرپور : 1390/4/7 - 00:38:41
تصاویر بسیار زیبایی بود. ولی باز باید بگم که این مهندسای عزیز ما هنوز نمیدونن که این کار رو باید چه ساعتی انجام بدن؟ واقعا نمیدونن که وقت مردم تلف میشه؟ یا قضیه یه چیز دیگه است و همون نفهم حساب کردن مردمه؟ تو رو به خدا دیگه بس کنید. اولویت رفاه مردمه . اولویت به فکر مردم بودنه.


همشهري : 1390/4/7 - 09:32:45
جناب آقاي بشير پور
جهت اطلاع مهندسين در اجراي عملياتي نقشي ندارند و اين كارگران عزيز هستند كه به اين امر مشغول هستند اما اگر منظور جنابعالي كارمندان و مسئولان اداره راه و ترابري است اين بي برنامه گي و بي مسئوليتي كه كار هميشه اين آقايان است ميگوييد نه به عملكرد جديد اين آقايان در اتصال پل راه آهن به مسير قديم ميتوان اشاره نمود.
خداوند در دنيا و آخرت اجرشان دهاد.


بشیرپور : 1390/4/7 - 20:47:45
همشهری عزیزم بد بختی ما همین جاست دیگه. مگه خط کشی جاده تخصص نمیخواد؟ چی میشه مهندس این کار رو انجام بده؟ حق با شماست دیگه شان اقا مهندس میاد پایین. کسی که اسمش مهندسه باید خودش کار انجام بده نه اینکه بشینه پشت میز و به مدرکش بباله.
پیروز باشید.


استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است.
درج مطالب نویسندگان به منزله تأیید آن نیست. 0s