تخلف شهرداری آقکند در استفاده از نام کاغذکنان به جای اقکند - مهدي لطفي
منبع : سایت کاغذکنان

متن شماره 10: تخلف شهرداری آقکند در استفاده از نام کاغذکنان به جای اقکندبازدید کننده : 6450 نفر

علیرغم گذشت نزدیک به یک سال Ú©Ù‡ از درخواست انحصار طلبانه شورای اسلامی شهرآقکند نسبت به تغییر نام شهر آقکند به کاغذکنان Ú©Ù‡ با مخالفت مردم بخش کاغذکنان مواجه شد Ù…ÛŒ گذرد. شهرداری آقکند در اقدامی تازه Ø¯Ø± ایام نوروز امسال در زیر بنرهای تبلیغاتی خود از عنوان روابط عمومی شهرداری Ùˆ شورای اسلامی شهر کاغذکنان استفاده کرده بود. سوالی Ú©Ù‡ از نماینده گان شهرستان میانه Ùˆ مسئولین بخش بخصوص بخشدار محترم کاغذکنان جناب آقای مشایخی به ذهن آدم Ù…ÛŒ رسد این است Ú©Ù‡ آیا وزارت کشور با درخواست شورای اسلامی آقکند نسبت به این تغییر نام موافقت کرده است یا نه. اگر موافت کرده(Ú©Ù‡ خیلی جای سوال دارد) Ùˆ به صورت رسمی به فرمانداری Ùˆ بخشداری ابلاغ شده چرا به صورت مخفیانه Ùˆ کسی از اهالی بخش در جریان نیستند. Ùˆ اگر موضوع مختومه Ù…ÛŒ باشد Ùˆ وزارت کشور هم موافت نکرده است پس با Ú†Ù‡ مجوزی شهرداری آقکند دست به چنین کاری Ù…ÛŒ زند. آیا در بخش کاغذکنان قانون نظارت بر نامگذاری شهر Ùˆ روستا اعمال نمی شود . اگر این طوری باشد در آینده ای نزدیک شاهد نامگذاری شهرهای مهم کشورمان ایران از جمله تهران – اصفهان – تبریز – مشهد باید در بخش کاغذکنان باشیم.

  

 Ù†ØµØ¨ غیرقانونی تابلو به شهر کاغذکنان توسط شهرداری آقکند در ورودی Ùˆ خروجی شهر آقکند

 

به شهر کاغذکنان( منظور شهر آقکند) Ø²Ø§Ø¯Ú¯Ø§Ù‡ ملا محمد باقر خلخالی خوش آمدید.

 

      کتاب ثعلبیه: شاعر ملامحمدباقرخلخالی کاغذکنانی

                                             تصحیح Ùˆ تحقیق: اکبر پرندی آقکندی

    

مخالفت اهالی بخش کاغذکنان در تاریخ 16/2/88 نسبت به تغییر نام آقکند به کاغذکنان



سعيد صادقيان(saied16 )1389/1/18 - 01:05:54
این کار خودسرانه شورای شهر آغکند یک تخلف اداری و به نوعی جعل نام و عنوان محسوب می شود که اگر طبق همین عکس به استانداری شکایت شود پیگیری به عمل آمده و با متخلفین برخورد خواهد شد.
در مورد تغییر نام آغکند به آغشهر یا شهر کاغذکنان یا شهر خاوران هیچ مصوبه ای وجود ندارد و ناراحتی اعضای شورای شهر آغکند از پسوند "کند" در نام شهر خود صرفاً محدود به همین چند نفر هست و عموم مردم منطقه می دانند "کند" در انتهای "تاشکند"، "باشکند"، "سمرقند یا سمرکند" و غیره به مفهوم روستا نیست اگر هم چنین باشد عار نیست چنانکه بهترین نقاط تهران به نامهای قدیمی عباس آباد، عشرت آباد، ده ونک یا ده اوین شناخته می شوند.
بخشدار پیشین منطقه سال قبل شفاهاً به بنده گفته بودند که این درخواست منتفی شده امیدواریم بخشدار جدید منطقه جناب مهندس مشایخی که یکی از اعضای فعال این سایت نیز می باشند در این مورد تذکرات لازم را به اعضای محترم شورای شهر آغکند عنایت کنند تا بیش از این با عواطف و هویت اهالی منطقه بزرگ کاغذکنان بازی نکنند.


توماج : 1389/1/18 - 23:19:12
به چه دلیل می خواهند چنین نام زیبایی را تغییر دهند.
آغکند تا برای ما آغکند است...


علی رحیمی : 1389/1/19 - 00:01:03
به نظر من شورای آقکند با این کار می خواهد اعتبار و شکوه تاریخی کاغذکنان و مشاهیر بخش کاغذکنان را به اسم خود کند وگرنه اگر غیر این بود و آقکند اعتبار کاغذکنان را داشت آن موقع به جای کاغذکنان آقکند را انتخاب می کردند در ضمن آقکند که در آمار ۸۵ جمعیتش ۱۸۰۰نفر بوده و طبق آمار واقعی ۱۰۰۰نفر برای چی بهش شهرداری دادن که هم بودجه را کول کند و هم با احساسات مردم بازی کند


توماج : 1389/1/19 - 03:30:10
به چه دلیل می خواهند چنین نام زیبایی را تغییر دهند.
آغکند تا ابد برای ما آغکند است...


کریمی : 1389/1/19 - 21:42:41
پارسال من شنیدم این کارمند بخشداری علیوند هر یکی از این شوراها که این نامه اعتراض را امضا کرده بودند تهدید می کرد. و می گفت نمی گذارم به روستاهایتان گاز بیاید - سهمیه نانتان را نمی دهم تا گرسنه بمانید و از این جور حرفها ....


کریمی : 1389/1/19 - 21:44:35
من هم به نوبه خود و نمایندگی از کاغذکنانیهای مقیم تهران این اقدام شهرداری آقکند را محکوم می کنم و امیدوارم طبق قانون با متخلفان رفتار شود.


نظری : 1389/1/20 - 22:02:37
کاغذکنان متعلق به همه است حتی ما که زمانی روستایمان جزء بخش کاغذکنان بود. ولی حیف که جدایش کردند و به خلخال دادند. بیاید با اتحاد و همبستگی باعث توسعه این بخش تاریخی بشویم نه این که با دعوا و جنگ و اختلاف. امیدوارم شهرداری آقکند دیگر همچین کاری نکند. با تشکر


سعدلویی : 1389/1/22 - 17:10:35
گئنه کهنه پالان ائشمیین قوتارسین گئتسین


قدرت بابایی : 1389/1/23 - 13:53:38
کاغذکنان متعلق به همه است و تا پای جان دوستش داریم


حسيسن مولائي : 1389/1/24 - 18:29:55
سلام به اهالي كاغذكنان
كاغذكنان نام يك منطقه است نه نام يك روستا يا شهر ومعلق به همه است


حسن نوروزی : 1389/1/24 - 23:46:41
در کتاب کاغذکنان در گذر تاریخ خواندم بعد از حمله مغول و ویرانی آنجا روستایی در کنار آنجا بوده که مغولها بنا نهاده بودند و اسمش را مغولیه می گذارند بعدها اسم آنجا آقجه کند و بعدها آقکند می شود


نوروزی : 1389/1/25 - 00:00:21
بخشداری یا فرمانداری باید برای این موضوع رسیدگی بکند


نجفی : 1389/1/26 - 15:02:03
خدمت شورای اسلامی آقکند باید عرض شود مگر شهر بودن به اسم است طبق قانون حداقل جمعیت برای شهر شدن ۴۰۰۰نفر می باشد که می بینیم آقکند نصف آن هم جمعیت ندارد و ما روستاهایی داریم که جمعیتشان از شما هم بیشتر است پس آقکند علیرغم این که اسم شهر را یدک می کشد شهر نیست بهتر نیست به جای مسائل حاشیه ای دنبال راهکارهایی برای توسعه و جلوگیری از مهاجرت و خالی شدن شهرتان از آدم باشید.
.......................................
صدای میانه : البته غیر از شرط جمعیت، مرکز بخش بودن هم دلیلی دیگر برای شهر شدن هست و آغکند مرکز بخش کاغذکنان است و باید شهر باشد.


آذربایجان بالاسی : 1389/5/13 - 15:07:21
درسته که بخش کاغذکنان از طرف شهر میانه خوب تغذیه نمی شود ولی ما نمی خواهیم بخش کاغذکنان جزء استان زنجان شود چون زنجانیها خودشان را بیشتر به تهرانیها می چسبونند


بهروز برادران : 1389/5/24 - 18:15:03
مانمیخواهیم به شهر آقکند کاغذکنان بگویینداین رابه گوش شهرداراقکندبرسانید


ییلماز : 1389/5/26 - 15:28:48
بیزیم ئولکه میزین هر یری آذربایجاندی


عارف اسلامی : 1389/7/17 - 17:32:01
با سلام
نام آقکند بهتر از کاغذکنان و یا دیگر نام ها می باشد مهم نام شهر نیست بلکه ابادانی و امکانات شهر می باشد بنابراین باید دست دردست هم دهیم به مهر شهر خویش ( آقکند ) را کنیم اباد
با تشکر


درخشان : 1389/8/15 - 22:21:35
با سلام
بنده نظرات شهروندان و اهالی محترم بخش کاغذکنان را در مورد تغییر نام شهر آقکند به کاغذکنان خواندم. در این ارتباط باید بگویم که من واقعاٌ متاسفم که هنوز برخی ها در این مقوله ی بسیار پیش پا افتاده مانده اند. در ثانی همه در مورد وجه تسمیه کاغذکنان می دانند که کاغذکنان به معنای محلی بوده که در آن کاغذ تولید می کردند و محل استقرار آن هم در مسیر شیرین بلاغ بوده است که بعدها ساکنین آن براثر حمله مغول به محل آقکند فعلی انتقال یافته اند.
بنابراین به نظر اینجانب انتخاب عنوان کاغذکنان برای شهر کاغذکنان نه تنها منافاتی با بخش کاغذکنان ندارد ( بخش کاغذکنان - به مرکزیت شهر کاغذکنان ) بلکه این کار می تواند منطقه تاریخی کاغذکنان با مردم بافرهنگش را در کل کشور معرفی نماید و بشناساند.
با تشکر


دیل آجی(dilaji )1389/8/15 - 22:48:01
درخشان جان کهنه پالان اِشمه بو سؤز قوتاریپ گِدیب الدن قوی


اقبال صفایی : 1389/8/23 - 15:09:52

بسمه تعالی بخشداری محترم کاغذکنان آقکند سلام علیکم احتراما،خواهشمنداست درخصوص راه روستای گل تپه خیرآبادهم اقدامی صورت پذیردتامردم شریف وزحمتکش این روستا بیشترازاین درمضیقه نباشند.جناب بخشدارباورکنیدمتلاشی شدن همچین روستاهابه دلیل بی توجهی مسئولین محترم میباشدکه امسال این روستاهابه خاطر3کیلومترراه وطن خودرارهانمودندوبه شهرهاوروستاهای مختلف پناه بردند.لذاازجنابعالی تقاضای عاجزانه دارم محض رضای خداهرچی توان داریددراین خصوص کوتاهی نفرمائیدتاپاره ای ازمشکلات این روستاحل شود. ومن الله توفیق


ابراهیم قربانی : 1389/10/5 - 21:50:06
لطفا به روستای ینگی کند گاز رسانی شود


علی حیدر نعمتی : 1389/10/10 - 21:54:58
شهر کاغذکنان بهتر است چون با سوابق تاریخی شهر مطابقت دارد


خالقی قوشه بلاغ : 1389/10/20 - 20:39:23
آقای نعمتی حق با شماست و نام گذاری اسم کاغذکنان به جای آقکند شاید برای شما که اهل آقکند می باشید بهتر و باعث افتخار باشد و از اینکه عظمت و شکوه تاریخی بخش کاغذکنان را به تنهایی یدک بکشید به خود ببالید ولی باید دید دیگر اهالی بخش کاغذکنان هم با نظر شما موافق هستند یا نه مسلمه که جواب نه می باشد. در ضمن بهتر نیست کاری بکنیم که شهرمان آقکند را با اسم خود و سوابقی که دارد معرفی کنیم نه با عوض کردن اسم. این را هم بهتر است در نظر بگیرید آیا اگر روستای دیگری از جمله قوشه بلاغ بخواهد اسم خود را به کاغذکنان تغییر دهد آن موقع هم موافق هستید.


... : 1389/10/20 - 20:51:16
یادمه تو یه برنامه ای آقای استاد مطهری سخن می گفت از اینکه چطوری اسرائیلی ها با دلایل واهی همچون: فلسطین در ابتدا یهودی نشین بود و قوم بنی اسرائیل مالک آنجا و فلسطین کشور ماست شروع به اشغال کشور فلسطین کردند. استاد مطهری می گفت یه روزی هم اینها ادعا می کنند که چون حافظ در شعر خود کلمه ای با عنوان ملک سلیمان گفته . ایران هم جزئی از ارث ما و کشور ماست.
ادعای آقای درخشان هم چیزی شبیه این حرفهاست و ادعای آقکند کنونی باقیمانده کاغذکنان قدیم بدون داشتن هیچ مدرک و سند معتبری مردود می باشد


شاکری : 1389/10/20 - 20:54:30
الله رحمت السی قدیم کیلری کی دییب لر اگر واروندی اوز جیبیونن مایه قوی بیزیم جیبیمیزه نیه ال قویوسان


کاغذکنانی : 1389/11/6 - 23:55:04
این قره بلاغیها تا با حال چندین بار در کاری که به آنها مربوط نیست دخالت می کنند.


اله یار ایراندخت : 1389/11/22 - 18:15:54
نام تاریخی اقکند همیشه باید ماندگارباشد.


صحبت زاده اصغر : 1389/11/23 - 22:14:07
باسلام
به نظر اینجانب عنوان شهر کاغذکنان نه تنها باعث نمایانگر آثار تاریخی این شهر بوده بلکه درگذشته نیز نام این محل که قدمت چندین ساله داشته باعنوان کاغذکنان مطرح بوده ومی باشد


مهشاد : 1389/11/24 - 01:25:43
سلام به همه کاغذ کنانی های عزیزو دوست داشتنی .


مهدی ایراندخت : 1389/11/26 - 14:32:31
نام اقکند اززمان حمله مغول ها به ایران بوده وما باید این نام رادرتاریخ ایران حفظ کنیم واقدامات برعلیه نام تاریخی اقکندرا محکوم نماییم


علوی : 1389/11/28 - 12:03:00
خیلی عالی بود مرسی


نسیمی آقکنذ : 1389/11/29 - 21:06:11
گر چه نام آقکنذ عوض شوذ ولی پسونذ فامیلی ما عوض نمی شوذ


بچه رسالت : 1389/12/21 - 23:18:31
قابل توجه آقایانی که دم ازکاغذکنان وکاغذکنانی
میزنند;
اولا:منطقه تاریخی کاغذکنان دردو کیلومتری
این شهر قرار دارد وجز اراضی این شهر محسوب میشود.

دوما:شما عزیزانی که مخالف این اقدام هستید
اگرواقعا دوستارکاغذکنان
بودیداین منطقه ترک نمیکردید بهتراست بجای این حرفهابه آبادیهایتان سربزنید ببینید چه مانده است
سوما:شهرداری بهترین ‎کار ممکن رابرای احیای دوباره کاغذکنان انجام داده است‎ ‎


علی یوسفی : 1389/12/24 - 13:55:58
یانیق کونلوم قالیب سنده
اودا قورباندیر آقکنده


ميثم عبادي(king )1390/1/22 - 17:08:24
به جاي اين حرفا بيايد با هم متحد شويم تا منطقه پيشرفت كنه تا اسم منطقه ي ما رو كل ايران بشناشه

ياشاسين ترك ملتي


علی حیدر نعمتی : 1390/1/25 - 17:53:01
اقای خالقی قوشه بلاغ منطقه کاغذ کنان را با نام اقکند می شناسند . و تنها افتخار شما باید این باشد که از دهتان نور چراغ های اقکند دیده می شود.


حسین مولائی : 1390/1/31 - 17:00:34
بخشدار محترم کاغذ کنان سلام
پمپاژ آب سد شهریاربه سمت بخش کاغذکنان چه شد.
آیا پیگری می شود.


بشیرپور : 1390/2/1 - 12:00:27
با سلام
ضمن احترام به تمامی نظرات بزرگواران باید بگم ما الان داربم توی سال 2011 زندگی میکنیم. فکر میکنم عنوان کردن این بحث اصلا جالب نیست. خیلی دوست دارم بفهمم اون آقایی که این بحث رو شروع کرده اهل کجاست و هدفش چیه؟
خیلی دلم میخواد درباره تعصب صحبت کنم ولی حیف اینجا نمیشه.
(همه میخواهند بشریت را تغییر دهند"اما هیچ کس به تغییر دادن خودش نمی اندیشد. تولستوی)
پیروز باشید.


ابوطالب نعمتی : 1390/2/3 - 02:23:32
منطقه تاریخی و قدیمی کاغذ کنان در ملک کدامیک از روستاهای منطقه قرار دارد و ایا شهر باستانی خونج جایی غیر از اقکند کنونی بوده است پس اگر قرار باشد نام جایی به کاغذ کنان تغییر یابد یا باید اقکند باشد ویا با اجازه اقکندیها


جباری آقکند : 1390/2/8 - 12:06:03
باسلام ما بجای اینکه دنبال اصل باشیم دنبال فرع هستیم به نظر من از همه اینها مهمتر اینست که بخش کاغذکنان خالی از سکنه شده و از آنهمه شور شعف چیزی نمانده. کاغذکنانی که زمانی پر ازجمعیت بور اکثر روستاها خالی شده اند


جباری آقکند : 1390/2/8 - 12:12:14
ما درآقکند محفل دوستی داشتیم

محفل دوستی ما یادش بخیر


امیر شریفی چولاقلو : 1390/2/10 - 18:37:59
مسولان بایدبرای ابادانی کل کاغذکنان تلاش کنن


مریم کیانی : 1390/2/24 - 00:50:43
اقای لطفی عزیز نمیدونم چقدر سواد داری. این افکار شما مال 60 سال پیشه.توصیه میکنم با زمان پیش برید. یکم توی افکارتون پدر کشی کنید.


محسن غلامی : 1390/2/24 - 17:08:07
آقایون و خانمها این همه دعوا نداره نظرتون چیه باشبلاغ مرکز بخش کاغذکنان بشه.


مریم کیانی : 1390/2/24 - 17:36:59
اقای غلامی شما که 600 سال عقبید. باشبلاغ که دیگه تکلیفش روشنه.


ا.مختاری(meeanaji )1390/2/24 - 23:20:35
مریم کیانی : 1390/2/24 - 00:50:43
اقای لطفی عزیز نمیدونم چقدر سواد داری. این افکار شما مال 60 سال پیشه.توصیه میکنم با زمان پیش برید. یکم توی افکارتون پدر کشی کنید.
=============
مختاری : بعضی ها پدرکشی کرده اند، الان هم نوبت مادر رسیده! بعد هم توصیه می کنیم خودکشی کنند.


مریم کیانی : 1390/2/25 - 02:54:07
اقای مختاری عزیز کاش میتونستید فرق بین پدر کشی توی افکار رو با پدر کشی تشخیص بدید. شما نباید توی این عصر زندگی میکردین. شما باید همرزم آقا مختار میشدید.


بشیرپور : 1390/2/25 - 03:30:06
با سلام خدمت اقای مشایخی بخشدار محترم. من تا حالا شما رو ندیدم ولی تعریفتونو خیلی شنیدم. اخرین باری که اقکند بودم روز 17 اردیبهشت بود.اقای مشایخی عموم اهالی اقکند هر قدر که از شما راضی هستن متقابلا چندین برابر از وضعیت درمانگاه اقکند نا راضی هستن. عاجزانه از حضورتون خواهش میکنم یه فکری برای این قضیه بکنید. برای من مهم نیست اسم اونجا اقکند باشه یا قره بلاغ یا کاغذکنان یا هر چیز دیگه ای. مهم ملت اونجاست که از نیازهای اولیه زندگی محروم هستن. من منظورم کل بخش کاغذکنان هست وبه جای خاصی تعصب ندارم. (آرامش آن است که بدانید هر لحظه دست شما در دست خداست. لحظه هایتان آرام)


محسن غلامی : 1390/2/25 - 13:31:07
خانم کیانی شیر هر چقدر پیر باشه باز هم سلطان جنگله...


مختاری : 1390/2/26 - 01:46:14
مریم کیانی :
اقای مختاری عزیز ....... شما باید همرزم آقا مختار میشدید.
===========
مختاری : در منبعی دیدم که آذربایجانیهای بسیاری در قیام مختار همراهش بوده اند چون سریال را کامل ندیده ام نمی دانم به این موضوع پرداخته شده یا نه.


مریم کیانی : 1390/3/1 - 01:49:23
اقای مختاری کی گفته اذربایجانیها با مختار بودن. جرا ندونسته اظهار نظر میکنید...


رامین مهدوی سعدلو : 1390/3/6 - 12:45:35
اسم آغکند زیباست و هیچ نیازی به تغییر دادن آن نیست و به نظر من بحث پمپاژ آب از قزل اوزن مهمترین موضوع برای حیات کشاورزی و منطقه است


رسول صفایی کنجین : 1390/4/1 - 15:44:23
من بچه کاغذکنان نیستم. اما خاطرات زیبایی از دوران نوجوانی در دهه 60 که بهمراه پدر چند روزی به این بخش میا مدم یادمه.
یاشاسین کاغذکنان و جایجایش و طبیعت زیبای روستاهایش ؛ یاشاسین آغکند، قره بلاغ،...کنجین و...
ولی خداییش دهه 60 شبا چراغای آغکند از همه جا معلوم بود.


بشیرپور : 1390/4/7 - 00:23:42
با سلام دوباره خدمت همشهریان عزیزم. بارها توی جاهای مختلف به مشکل درمانگاه اقکند اشاره کردم ولی متاسفانه هیچ کدوم از همشهریها اصلا حمایتی نکردن و کسی حرف من رو جدی نگرفت. انگار که اصلا هیچ مشکلی وجود نداره. از شما خواهشی که دارم اینه که حمایت کنید تا به حق اولیه خودمون برسیم. به خدا خواستن حق ترسی نداره. پیروز باشید.


مریم کیانی : 1390/4/7 - 00:27:38
آقای بشیرپور شما که نمیتونید کاری بکنید برای چی ادعا میکنید؟ همون بهتر که اونجا وضعیتش درست نشه تا خودشون بخوان. شما وکیل مردمید؟


بشیرپور : 1390/4/7 - 13:20:17
من وکیل مردم نیستم ولی شاهد نابسامانی درمانگاه هستم و میبینم که چه وضعی داره. این حرف منطقی نیست که اونجا همونطور بمونه. در ضمن من هیچ ادعایی ندارم و فقط دارم واقعیت رو بیان میکنم و دوست دارم که وضع بهتر بشه. ممنون


لطفي : 1390/4/9 - 11:10:15
با سلام:كلمه آقاياني كه يه عنوان سرمايه دار دارن از اسم شهرك آكند سو استفاده مي كنند تا به وامهاي كلاني برسند خجالت بكشن اين خوردن نداره البته برا اونا فرقي نداره حرام وحلال وليخجالت بكشند.


لطفي : 1390/4/9 - 11:14:16
خانم كياني عزيز لطف كنيد خارج از سايت دعوا كنيد با همه مشكل داريد شما


لطفي : 1390/4/9 - 11:32:25
سلام اقاي لطفي لطفا اگه فاميلي شما پسوند دارد از آن استفاده كنيد چون نصف جوابهاي مردم را بايد ما تو اقكند بديم دو ماه پيش از قزاقزستان فردي تشريف اورده بود براي سرمايه گزاري شمارو پيدا نكرد با بنده اختلاف پيدا كرديم


مریم کیانی : 1390/4/9 - 15:17:23
اقای لطفی شما خطاهای املایی خودتونو درست کنید به جای گیر دادن به من.


محسن غلامی : 1390/4/11 - 18:26:39
خانم کیانی لطفا به همشهریهای عزیزکمتر گیر بدهید بگذارید مردم کار خود را انجام بدهند...


مریم کیانی : 1390/4/12 - 11:59:18
من به کسی گیر نمیدم عزیز من. فقط دارم واقعیت رو یاداوری میکنم.


علی از آقکند : 1390/4/12 - 12:03:36
خانم ها ...
آقایون...
بهتر نیست به جای بحث های بیهوده و ایجاد افتراق با هم به مشکلات اساسی همه کاغذکنان بپردازیم و چاره جویی کنیم ؟


حیدر علی نعمتی : 1390/4/26 - 17:37:52
حق با خانم کیانی است اصلا دعوا نداره که!!! بیایید دست در دست هم به مهر دهیم بنویس او نو که ننویس!!! کاقز کنان را کنیم اباد!!


علی بشیری : 1390/4/27 - 00:59:51
اقای نعمتی خیلی ممنون واقعا که حرفتون خیلی پر معنا بود امیدوارم دوستان به مفهوم و معنی کلمات نافذ تان پی برده و ان را سرلوحه رفتار خود کنند


مریم کیانی : 1390/4/28 - 09:36:18
با سلام خدمت اقای نعمتی. اگه میشه منظورتونو واضحتر بگید. ممنون


جواد بشیرپور(aran )1390/4/28 - 09:56:59
:
سلام خدمت همه.
از آخرین کامنتم 20 روز میگذره ولی دریغ از یک حمایت. آقایون و خانومهای عزیز دیگه خودمم باورم نمیشه که درمانگاه آقکند مشکل داره. هر جا مطرح میکنم بهم میگن پس چرا کسی غیر از تو اینو نمیگه؟ میبینم راست میگن دیگه. کاش میتونستیم از این سایت استفاده بهتری بکنیم.


حیدر علی نعمتی : 1390/4/29 - 00:46:37
بهتر نیست به جای این بحث ها یه کم کلان تر فکر بکنیم ؟ بیایید مشکلات را پیدا کنیم و ان را خود ریشه یابی کرده و اگر گره کار با دست خودمان باز کردنی است ان را باز کنیم و اگر نه انرا با همصدایی با عزیزانی همچون اقای بشیر پور با صدایی بلند به گوش مسئولانی که به اصطلاح نماینده ما هستند برسانیم به امید ایرانی اباد و ازاد و سر افراز در همه زمینه ها داشته باشیم که در ان نه از تبعیض و بی عدالتی و بی برنامه گی و... خبری باشد.


دلسوز : 1390/6/1 - 11:12:55
با سلام خدمت همه دوستان
يقين دارم اكثر عزيزاني كه مطالب نوشتن مهاجراند و شهرهاي ديگه زندگي ميكنند، همشهريان عزيز اگه واقعاّ ميخواستين مشكل منطقه را حل كنيد هيج وقت آنجا را ترك نميكرديد و.......


جواد بشیرپور(aran )1390/6/2 - 00:24:32
:
هيج وقت آنجا را ترك نميكرديد و.......
...................................................
با سلام خدمت آقا یا خانم دلسوز. با حرف شما تا حدودی موافقم. چون کسانی هستند که از نظر مالی مشکلی ندارند و فرقی نمیکنه کجا زندگی کنند. این آدما من نمیدونم چرا جای به اون قشنگی رو ول کردن و رفتن. ولی کسانی هم هستن که از روی ناچاری و از بیکاری از اونجا رفتن و هیچ علاقه ای به جاهای دیگه ندارن. امیدوارم مشکل بیکاری حل بشه و عزیزان بتونن برگردن.


دلسوز : 1390/6/2 - 10:32:33
سلام جناب اقاي بشيرپور
با عرض پوزش ميتونم بپرسم كجا ساكنين...؟؟؟


بشیرپور : 1390/6/3 - 19:52:07
سلام من ساکن تهرانم و جزو دسته دومی هستم که ذکر کردم.


گل آقا(abrebarani )1390/6/5 - 03:18:49
:
کاغذکنان منطقه ای محروم ولی مستعد سرمایه گذاری در زمینه کشاورزی،صنعت وگردشگری است بهتر است به جای مجادله بر سر یک اسم به فکر معرفی و تشویق افراد برای سرمایه گذاری وایجاد شغل باشیم


استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع بلامانع است.
درج مطالب نویسندگان به منزله تأیید آن نیست. 1s